Propagace

Bez vizuální stránky není reklamní sdělení úplné. Bez grafické úpravy je každé sdělení méně bohaté. Bez promyšlené smyslové komunikace je chudší o emotivní příznak, bez kterého jen těžko uvízne v paměti. A pamatovat si, znamená větší pravděpodobnost použít. A to už je to, co každý marketér rád slyší, říká se.

Navrhneme, jak nejlépe umíme, o čem komunikovat a jakými symboly. Převedeme sdělení do vizuální podoby, doplníme plnohodnotné texty a zkomponujeme všechny informace do smysluplné reklamní kampaně. Připravíme návrh kratičkého úvodního textu na web či letáček o slevě se stejným zaujetím jako představíme celou koncepci Corporate Identity firmy nebo reklamní kampań postavenou na PR textech, outdoorových vizuálech a inzertních layoutech (řečeno marketingovým jazykem).

Není třeba vždy investovat do velké kampaně, záleží na tom, co chcete získat a jaké máte v rukách pro svůj sen předpoklady. O nich nemusíte vždycky vědět, analýza je na nás.

Pracujeme na zadání a na malých zakázkách stejně promyšleně jako v případě velkých reklamních projektů se značnou mírou vlastní invence. Potřebujme k tomu v počátku jen prostor pro diskusi.